دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خیلی دلم ازت پره

پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد آرزوهای قشنگم واسه تو سهم کی شد دلموشکستی و رفتی پی کار خـودت اینا تقصیر توئه اون دل ِ بیمار خودت دل ِ بیمار خودت…. خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـره قلبـمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی من خودمم خسته شدم پاشو برو تـو آزادی خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میبـــره قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی من خودمم خسته شدم پاشو برو تــــو آزادی میدونستم مزه ی عشقم دلتو میزنه دل تو یه تیکه سنگه خب محاله بشکنه تو رو دست کم گرفتــم که این شد آخرش هنوزم خاطرت اینجاست بیابردار ببرش بیا بردار ببرش…. خیلی دلم ازت پره..بدجوری از تو دلخوره یه روز تلافی میکنه دل از دل ِ تو میـــبره قلبمو پس فرستادی خوب خودتو نشون دادی من خودمم خسته شدم پاشو برو تو آزادی

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 14:37 | |